Forretningsbetingelser
1. Første undervisningstime
Ved afholdelse af den første undervisningstime anerkender kunden at have læst, forstået og accepteret Tutoras forretningsbetingelser, beskrevet i dette dokument.
Hvis kunden ikke er tilfreds efter første undervisningstime og ønsker at opsige forløbet, tilbydes denne time uden beregning.
Hvis kunden er tilfreds og ønsker at fortsætte, betragtes første undervisningstime som en integreret del af de betalingspligtige timer.
2. Pris og Fakturering
Prisen for undervisning afhænger af det abonnement, som kunden har valgt på sin login- side på vores hjemmeside. Kunden kan til enhver tid se den gældende timepris på sin login-side.
Betalingen faktureres månedsvis forud for det valgte antal timer i abonnementet, og vil blive sendt til den registrerede e-mailadresse for kunden.
Betalingen af fakturaen forfalder senest 8 dage efter fakturadatoen.
Hvis alle de forudbetalte timer ikke er blevet brugt i den pågældende måned, vil de resterende timer automatisk blive overført til næste måned. Timerne udløber ikke og kan anvendes i fremtidige måneder.
Hvis kunden har behov for ekstra timer udover det valgte abonnement i en bestemt måned, kan enkelttimer tilkøbes. Prisen for disse enkelttimer fremgår ligeledes på kundens login-side.
Faktureringen sker pr. påbegyndt halve time, hvor både hele og halve timer medregnes.
3. Forløbshåndtering
Aflyses undervisningen af kunden efter kl. 09:00 på den pågældende dag, eller mindre end 2 timer før starttidspunktet for undervisningen, anses lektionen som værende afholdt.
Der kan af både tutor og kunde holdes pause i forløbet, eksempelvis på grund af ferie, dog ikke længere end 4 uger.
4. Tutormatch-garanti
Tutormatch-garantien er en kvalitetssikring, som virksomheden tilbyder sine kunder for at sikre optimal tilfredshed med undervisningen. Den giver kunden mulighed for at skifte tutor uden ekstra omkostninger, hvis de ikke er tilfredse med deres nuværende tutor.
Ved ønske om skift af tutor i henhold til tutormatch-garantien kan forløbet sættes i bero med øjeblikkelig virkning og forblive i bero, indtil en ny tutor er fundet.
Virksomheden forpligter sig til hurtigst muligt at finde en ny tutor, normalt inden for en periode på 7 dage, for at sikre en kontinuerlig og ubrudt undervisningsoplevelse for kunden.
5. Tak for deling
Kunden belønnes med 1 gratis undervisningstime for hver vellykket henvisning af en ny kunde til virksomheden, som ved forløbsopstart også vil modtage 1 gratis undervisningstime.
For at dokumentere en vellykket henvisning, skal den nye kunde ved forløbsopstart angive den eksisterende kundes navn.
6. Fortrydelsesret
I overensstemmelse med loven om fjernsalg har kunden ret til at fortryde den indgåede aftale indenfor 14 dage fra den dato, hvor ordren er blevet bekræftet. Det skal dog bemærkes, at afholdt undervisning ikke kan fortrydes.
7. Opsigelse af undervisningsforløb
Kunden har ret til at opsige undervisningsforløbet til enhver tid med et varsel, der træder i kraft ved udgangen af den igangværende måned.
Opsigelsen skal foretages skriftligt via e-mail til virksomheden og skal indeholde både eleven og betalerens for- og efternavne. Virksomhedens e-mailadresse findes på hjemmesiden.
Eventuelle ubrugte undervisningstimer, som kunden har til gode, refunderes ikke. Kunden har fortsat adgang til disse timer, som kan benyttes inden afslutningen af undervisningsforløbet.
Ved ubetalte fakturaer forpligter kunden sig til at betale disse. Eventuelle resterende undervisningstimer kan benyttes i løbet af den pågældende måned.
8. Behandling af personoplysninger
Kunden giver samtykke til at virksomheden må behandle og videregive almindelige og personfølsomme oplysninger om den pågældende elev til virksomhedens tutorer.
Almindelige og personfølsomme oplysninger kan omfatte helbredsoplysninger som fx ordblindhed, ADHD, OCD m.v.
Formålet med at indsamle og videregive personoplysninger er at muliggøre en optimal matchning mellem eleven og den tildelte tutor, hvilket sikrer, at tutorerne besidder de nødvendige færdigheder og kompetencer for at imødekomme kundens specifikke behov og sikre den bedst mulige undervisning.
Virksomheden forpligter sig til at behandle alle indsamlede oplysninger fortroligt og i overensstemmelse med persondatareglerne.
Kunden har ret til at trække sit samtykke til behandling af personoplysninger tilbage ved at kontakte virksomheden skriftligt.
Virksomheden behandler kun personoplysninger i den periode, der er nødvendig for at opfylde formålene beskrevet i punkt 8.2.
9. Ændring af Ejerskab
Virksomheden forbeholder sig retten til at overdrage eller sælge virksomheden eller dens aktiver uden forudgående samtykke fra kunden eller tutor. Sådanne overdragelser vil ikke påvirke de eksisterende aftaler og forpligtelser mellem virksomheden og kunden/tutor.
10. Automatisk betaling via abonnement
Abonnementet på lektiehjælp har en løbetid på 4 uger og inkluderer 8 timers undervisning.
Prisen opkræves forud og kan betales via det fremsendte betalingslink. Kunden modtager en faktura hver 4. uge, medmindre andet er aftalt.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement med øjeblikkelig virkning ved at kontakte os på karl@tutora.dk eller på telefon +45 28 96 27 40. Ved opsigelse vil der ikke blive opkrævet betaling for fremtidige perioder.
Abonnementet fornyes automatisk hver 4. uge, med mindre det opsiges.
Hvis dine betalingsoplysninger ændres, kan du opdatere dem ved at kontakte os på karl@tutora.dk. Hvis betaling ikke kan gennemføres, vil vi kontakte dig for at få opdateret dine betalingsoplysninger.
Vi benytter Stripe som betalingsudbyder for at sikre sikker og krypteret behandling af dine betalingsoplysninger. Vi opbevarer ikke dine betalingsoplysninger direkte, da de udelukkende håndteres via Stripe i overensstemmelse med GDPR.
Disse forretningsbetingelser er udformet for at sikre klarhed og fair forhold for både tutor og kunde.
Venlig hilsen,
Tutora ApS
Oehlenschlægersgade 14, 1. tv.
6400 Sønderborg
CVR-nr.: 44948540
info@tutora.dk